Oglas za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme

-

Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18), čl. 15. Pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Cresa, Klasa: 022-05/10-01/20, Ur.broj: 2112/03-02-01-10-1 od 16. 10. 2010., 08.10.2014., 24.12.2015., 18.01.2017., 28.03.2017., 15.03.2018., 4.12.2018. i 31.01.2019., Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje raspisuje sljedeći

OGLAS
za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Upravni odjel za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje
– VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA RAČUNOVODSTVENE POSLOVE
1 izvršitelj/izvršiteljica

Oglas se objavljuje za prijam službenika/službenice na određeno vrijeme, u trajanju od 6 mjeseci, radi povećanja obima posla.
1. Opći uvjeti za prijam: punoljetnost, hrvatsko državljanstvo, i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
2. Posebni uvjeti za prijam:
– stručna sprema: sveučilišni prvostupnik struke, magistar struke, stručni prvostupnik struke ili stručni specijalist struke ekonomskog ili pravnog ili informatičkog smjera
– jedna godina radnog iskustva
– položen državni stručni ispit
3. Službenik/službenica se prima u radni odnos uz uvjet probnog rada u trajanju od dva mjeseca.
4. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa dužni su pristupiti prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti. Obavijest o vremenu održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata bit će objavljena na web stranici Grada Cresa www.cres.hr i na oglasnoj ploči Grada Cresa, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
5. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18).
6. Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni izvori za pripremu kandidata za provjeru, objaviti će se na službenoj web stranici Grada Cresa www.cres.hr.
7. Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
– životopis;
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice);
– dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome);
– dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje);
– dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslika uvjerenja odnosno svjedodžbe);
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak sukladno čl. 15. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi – izvornik, ne stariji od šest mjeseci;
– vlastoručno potpisanu izjavu kandidata kojom potvrđuje, pod kaznenom i materijalnom odgovornošću, da ne postoje zapreke za prijam u službu iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11)
8. Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru.
9. Pravo podnošenja prijave imaju i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu da kandidat koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku.
10. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu.
11. Prijave na oglas podnose se na adresu GRAD CRES, Povjerenstvo za provedbu oglasa, 51557 Cres, Creskog statuta 15, s naznakom “Oglas za prijam u službu – Viši stručni suradnik za računovodstvene poslove”, u roku od osam dana od dana objave oglasa kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Regionalni ured Rijeka, Ispostava Cres – Lošinj.
12. Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje donosi rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, najkasnije u roku od šezdeset dana od isteka roka za podnošenje prijava.

GRAD CRES

 

Datum objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje: 1.02.2019.
Posljednji dan prijave: 9.02.2019.

 

 

UPUTE I OBAVIJESTI KANDIDATIMA

I. Opis poslova

Viši stručni suradnik za računovodstvene poslove obavlja slijedeće poslove utvrđene Pravilnikom o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Cresa, Klasa: 022-05/10-01/20, od 16. 10. 2010., 08.10.2014., 24.12.2015., 18.01.2017., 28.03.2017., 15.03.2018., 4.12.2018. i 31.01.2019. godine:
1. Poslovi ispostavljanja računa i naplate javnog novca u Proračun Grada Cresa.
2. Poslovi vođenja propisanih očevidnika u oblasti financija i računovodstva.
3. Poslovi riznice proračuna Grada Cresa.
4. Poslovi financijskog izvješćivanja za proračun Grada Cresa.
5. Poslovi računovodstva proračuna i platnog prometa proračunskih sredstava.
6. Poslovi utvrđivanja, nadzora i naplate gradskih poreza i zajedničkih poreznih i drugih prihoda.
7. Poslovi utvrđivanja i naplate naknade za uređenje voda.
8. Poslovi razreza komunalne naknade i spomeničke rente za pravne osobe i vođenje evidencije o istima.
9. Računovodstveno financijski poslovi proračunskih korisnika Grada Cresa (mjesni odbori).
10. Poslovi ažuriranja baze podataka (pravne osobe i građanstvo).
11. Poslovi pripreme za otpremu pošte.
12. Nabavka uredskog materijala.
13. Poslovi suradnje s upravnim tijelima Primorsko-goranske županije odnosno Republike Hrvatske nadležnim za poslove koji po naravi, na lokalnoj razini pripadaju u djelokrug ovog Odsjeka.
14. Drugi poslovi utvrđeni zakonom, drugim propisima, općim i pojedinačnim aktima Gradskog vijeća, te pojedinačnim aktima ili nalozima gradonačelnika ili pročelnika.

II. Podaci o plaći

Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika („Službene novine“ Primorsko-goranske županije br. 41/10, 37/14, 35/16). Plaća službenika čini umnožak osnovice za obračun plaća i koeficijenta složenosti poslova koji iznosi 2,69.

III. Prethodna provjera znanja i sposobnosti

Prethodna provjera znanja i sposobnosti obavlja se putem:
– pisanog testiranja
– intervjua
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete propisane ovim oglasom.

1. Pravni izvori za pripremu kandidata za pismeno testiranje

– Zakon o proračunu (“Narodne novine” RH br. 87/08, 136/12, 15/15)
– Opći porezni zakon (“Narodne novine” RH br. 115/16, 106/18)
– Zakon o općem upravnom postupku (“Narodne novine” RH br. 46/09)
– Zakon o komunalnom gospodarstvu (“Narodne novine” RH br. 68/18, 110/18)

2. Pravila prethodne provjere znanja

– po dolasku na provjeru znanja od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet neće moći pristupiti testiranju. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
– pisano testiranje traje 30 minuta
– za vrijeme pisanog testiranja nije dopušteno: koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama; koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva; napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija; razgovarati s ostalim kandidatima, niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata.
– kandidati koji će se ponašati neprimjereno ili prekršiti jedno od gore navedenih pravila, biti će udaljeni s testiranja, a njihov rezultat i rad povjerenstvo neće bodovati.
– na pisanom testiranju moguće je ostvariti do 10 bodova.
– intervju će se provesti s kandidatima koji ostvare najmanje 50% bodova na pisanom testiranju.
– intervju provodi Povjerenstvo za provedbu oglasa. Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u jedinici lokalne samouprave, a na intervjuu kandidati mogu ostvariti do 10 bodova.
– kandidati koji su pristupili testiranju imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.

Nakon provedenog pisanog testiranja i intervjua, Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova.
Povjerenstvo dostavlja Pročelnici Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno plniranje Izvješće o provedenom postupku i rang listu kandidata, koje potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje donosi rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, najkasnije u roku od šezdeset dana od isteka roka za podnošenje prijava.
Kandidat koji nije primljen u službu može podnijeti žalbu Gradonačelniku Grada Cresa u roku od 15 dana od dana dostave rješenja, na adresu GRAD CRES, GRADONAČELNIK, Creskog statuta 15, 51557 Cres. Žalba ne odgađa izvršenje rješenja o prijmu u službu.

OBAVIJEST O VREMENU ODRŽAVANJA PRETHODNE PROVJERE ZNANJA I SPOSOBNOSTI KANDIDATA BITI ĆE OBJAVLJENA NAJMANJE 5 DANA PRIJE TESTIRANJA, NA WEB-STRANICI www.cres.hr I OGLASNOJ PLOČI GRADA CRESA.

Povjerenstvo za provedbu oglasa

 

Comments are disabled.

Skip to content