Obavijest o koncesiji za dimnjačarske usluge
Razno
-16/12/2012
Na temelju članka 16. stavak 1 .Zakona o koncesijama (Narodne novine RH 128/08), članka 7. Odluke o koncesijskom obavljanju komunalne djelatnosti dimnjačarskih poslova u Gradu Cres (Sl. novine PGŽ br 20/03 i 20/07) i zaključka gradonačelnika Grada Cresa, klasa: 021-01/12-1/15, ur. broj: 2213/02-02-01-09-161, od 20. studenog 2012. godine, gradonačelnik Grada Cresa objavljuje
,
OBAVIJEST
o namjeri dodjele koncesije za obavljanje dimnjačarskih poslova na području Grada Cresa
,
1. DAVATELJ KONCESIJE
Naziv: Grad Cres
Adresa: Cres, Creskog statuta 15
Telefon: ( 051 ) 661 954
E – pošta: grad@cres.hr ,
OIB: 88617357699
,
2. PREDMET KONCESIJE: ,
Predmet koncesije je obavljanje dimnjačarskih ,poslova ,na području Grada ,
Rok na koji se koncesija dodjeljuje su 4 godina
Početni iznos naknade za koncesiju iznosi 5.000, 00 kuna godišnje
Broj koncesija koje se dodjeljuju: jedna ,
,
3. ROK ZA PREDAJU I OTVARANJE PONUDA ,
,Rok za predaju ponuda je 30 dana od dana objavljivanja obavjesti o namjeri davanja koncesije u Narodnim novinama ,RH. ,Ponuda mora stići na naznačenu adresu u navedenom roku do 12,00 sati bez obzira na način dostave.
Rok za predaju ponuda podudara se s vremenom javnog otvaranja ponuda.
Adresa na koju se šalju ponude: GRAD CRES, Cres 51557, Creskog statuta 15, s naznakom – «, Ne otvaraj – ponuda za obavljanje dimnjačarskih ,poslova ,na području Grada «, ,
Jezik i pismo ponude: hrvatski jezik i latinično pismo ,
,
4. STRUČNI, TEHNIČKI I FINANCIJSKI UVJETI
Ponuditelj, gospodarski subjekt dužan je dostaviti:
– ,Ponudu visine godišnje naknade za koncesiju s rokom plaćanja do 30. rujna tekuće godine, ,
– ,Ponudu cjenika i načina naplate pruženih usluga.
– ,Izjavu o prihvaćanju obveza koncesionara utvrđenu u dokumentaciji za nadmetanje ,
,- ,
– , Izvadak iz sudskog registra trgovačkog društva ili obrtnicu s upisanom djelatnošću za koju ,
, ,se traži koncesija, odnosno ovjerenu izjavu ili odgovarajuću potvrdu kojom se dokazuje da nije pokrenut stečajni postpak, da se ne nalazi u postupku likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da je nije već obustavio. – potvrda ne smije biti starija od šest mjeseci
– ,Račun prihoda i rashoda ,za prošlu godinu (osim za novoosnovana društva i obrte),
– podatke o bonitetu i solventnosti (BON 1 i BON 2, osim za novoosnovana društva i obrte),
– javnobilježnički ovjerenu izjavu o činjenici da je ponuditelj ispunio sve obveze iz drugih koncesija, ako ih ima ili ih je imao u Republici Hrvatskoj,
– Potvrdu ovjerenu od nadležnog tijela da gospodarskom subjektu ili osobi ovlaštenoj za zastupanje gospodarskog subjekta nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela zbog sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari i pranju novca. Potvrda ne smije biti starija od 30 dana slanja objave. Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi traženu potvrdu biti će isključen iz postupka javne nabave. ,
– ,Potvrdu porezne uprave o stanju duga ,koja ne smije biti starija od 30 dana od dana slanja objave. Ukoliko gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih ,poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje biti će isključen iz ,postupka javne nabave. ,
– ,Izjava o radnicima i njihovoj kvalifikaciji
– Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bjanko mjenice s odredbom «, bez protesta «, u iznosu od 250,00 kuna.
– ,Potvrdu Grada Cresa da nema evidentirana dugovanja prema Gradu Cresu.
– ,Izjavu o prihvaćanju uvjeta iz dokumentacije za nadmetanje – prilog 1 ,
Ovi dokumenti nesmiju biti stariji od 6 mjeseci.
Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi tražene potvrde biti će isključen iz postupka javne nabave. ,
,
5. VRSTA POSTUPKA
– Otvoreni postupak
,
6. UPUTA ZA DOBIVANJE ,DOKUMENTACIJE ,ZA ,NADMETANJE
Dokumentacija za nadmetanje podiže se na adresi davatelja koncesije: Grad Cres, Creskog statuta 15, Cres, radnim danom od 8,00- 15,00 sati, temeljem pismenog zahtjeva.
,
7. ROK VALJANOSTI PONUDE
,-Rok valjanosti ponude 60 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.
,
8. KRITERIJ ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA ,
– Ponuda s najvišom naknadom koncesije.
,
9. DONOŠENJE ODLUKE
– Odluku o dodjeli koncesije donosi Gradsko vijeće Grada Cresa u roku od 40 ( četrdeset ) dana od isteka roka za dostavu ponuda.
10. ,Davatelj koncesije će u roku od 30 dana od dana konačnosti Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja sklopiti s odabranim ponuditeljem Ugovor o koncesiji. Ukoliko odabrani ponuditelj ne pristupi potpisu Ugovora, smatrat će se da je odustao od sklapanja Ugovora.
,
10. DATUM SLANJA OBAVIJESTI
– 12.prosinca 2012. godine
,
11. TIJELO NADLEŽNO ZA RJEŠAVANJE ŽALBI
Protiv odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja i odluke o poništenju može se izjaviti žalba. Žalba se izjavljuje u pisanom obliku izravno ili preporučenom pošiljkom. Žalba se izjavljuje u roku od 5 ( PET ,) dana a predaje se Državnoj komisiji , te davatelju koncesije izravno ili preporučenom pošiljkom sukladno člancima 145-146 Zakona o javnoj nabavi ,
12. DATUM OBJAVE OBAVIJESTI U NARODNIM NOVINAMA
-19. prosinca 2012. godine.