Javno savjetovanje o Prijedlogu Odluke o površinama javne namjene

-

Grad Cres objavljuje savjetovanje sa zainteresiranom javnošću za Prijedlog ODLUKE O POVRŠINAMA JAVNE NAMJENE GRADA CRESA.

Pozivaju se predstavnici zainteresirane javnosti da najkasnije do 14. rujna 2020. godine dostave svoje prijedloge, komentare i primjedbe na predloženi Prijedlog Odluke o površinama javne namjene Grada Cresa, putem pošte ili osobno na adresu Grad Cres, 51557 Cres, Creskog statuta 15 ili slanjem e-maila na adresu grad@cres.hr ili patricija.puric@cres.hr

Prijedlozi, komentari i primjedbe moraju sadržavati adresu podnositelja i biti čitko napisani, uz jasno navođenje dijela prijedloga Odluke na kojeg se odnose.

Po provedenom savjetovanju, Grad Cres izvijestiti će javnost o rezultatima savjetovanja.

               

Pravni osnov za donošenje ove Odluke proizlazi iz čl. 35. Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima prema kojem ovlasti za raspolaganje, upravljanje i korištenje stvarima u vlasništvu jedinice lokalne samouprave imaju tijela jedinice lokalne samoupravea određena propisima o ustrojstvu lokalne samouprave osim ako posebnim zakonom nije drugačije određeno. Na pravo vlasništva jedinice lokalne samouprave na odgovarajući se način primjenjuju pravila o vlasništvu Republike Hrvatske ako što drugo nije određeno zakonom.

Ovom Odlukom o površinama javne namjene određuju se: uvjeti i način korištenja površina javne namjene (u daljnjem tekstu: javne površine), postupak dodjele javnih površina na korištenje, prava i obveze korisnika javnih površina, zone korištenja javnih površina, nadzor i prekršajne odredbe.

Za ovaj Prijedlog odluke o površinama javne namjene Grada Cresa provedeno je javno savjetovanje u razdoblju od 16. listopada do 18. studenog 2019. a isti je u prvom čitanju bio na dnevnom redu 25. sjednice Gradskog vijeća koja je održana 12. prosinca 2019. godine.

Comments are disabled.

Skip to content