Javni poziv za sufinanciranje nabave radnih bilježnica i dodatnog materijala roditeljima učenika osnovne škole
Ostali
-28/08/2023
Na temelju članka 47. Statuta Grada Cresa (“Službene novine Primorsko-goranske županije” br. 29/09, 14/13, 5/18, 25/18, 22/20. i 8/21. i “Službene novine Grada Cresa” br. 3/22) te Zaključka od 25. kolovoza 2023. (KLASA: 402-01/23-01/16, URBROJ: 2170-4-02-23-1), Gradonačelnik Grada Cresa raspisuje
JAVNI POZIV
ZA SUFINANCIRANJE NABAVE RADNIH BILJEŽNICA I DODATNOG MATERIJALA
RODITELJIMA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE
I. Predmet Javnog poziva
Predmet Javnog poziva je sufinanciranje nabave radnih bilježnica i dodatnog materijala roditeljima učenika Osnovne škole Frane Petrića u Cresu za školsku godinu 2023./2024.
II. Korisnici sredstava Grada
Pravo na sufinanciranje nabave radnih bilježnica i dodatnog materijala imaju roditelji učenika Osnovne škole Frane Petrića u Cresu s prebivalištem na području Grada Cresa.
III. Sredstva Grada
U Proračunu Grada Cresa za 2023. godinu osigurana su sredstva za sufinanciranje nabave radnih bilježnica i dodatnog materijala roditeljima učenika osnovne škole.
Sukladno Zaključku Gradonačelnika, odobriti će se sufinanciranje radnih bilježnica i dodatnog materijala roditeljima učenika osnovne škole u iznosu od 27 € za učenike od 1. do 4. razreda te 40 € za učenike od 5. do 8. razreda uz uvjet da se dostave računi čiji trošak ne smije biti manji od navedenog iznosa. Ukoliko se dostave računi s manjim iznosom sufinancirati će se do iznosa računa.
Sufinanciranje će se ostvariti isplatom iznosa na tekući račun roditelja podnositelja zahtjeva.
IV. Podnošenje prijava
Zahtjevi za sufinanciranje podnose se na propisanom obrascu osobnom predajom u pisarnici Grada Cresa ili slanjem poštom na adresu
GRAD CRES
Creskog statuta 15
51557 Cres
Obrasce zahtjeva roditelji mogu podignuti svaki radni dan od 8,00 do 15,00 sati u prostorima Grada Cresa ili na web stranici Grada Cresa. Uz zahtjev za sufinanciranje obvezno se prilaže:
– dokument iz kojeg se vidi prebivalište roditelja;
– dokument iz kojeg se vidi broj tekućeg računa roditelja radi isplate;
– kopija računa za plaćene radne bilježnice i dodatni materijal.
Rok za podnošenje prijava je 2. listopada 2023. godine. Zahtjevi zaprimljeni nakon navedenog roka neće se razmatrati.
V. Postupak obrada prijava i odobravanja sufinanciranja
Prilikom pregleda zahtjeva Jedinstveni upravni odjel može uputiti podnositelju zahtjev za dopunu traženjem dodatne dokumentacije ili pojašnjenja zahtjeva. Podnositelj je dužan dopuniti zahtjev u roku od 8 (osam) dana od dana primitka zahtjeva za dopunu. Ukoliko podnositelj ne dostavi traženu dopunu u propisanom roku smatrati će se da je odustao od svojeg zahtjeva.
Prijave se razmatraju prema redu zaprimanja. U slučaju većeg broja zahtjeva od raspoloživog iznosa predviđenog Proračunom za 2023. Grad Cres zadržava pravo da ne odobri sufinanciranje svih pristiglih zahtjeva.
VI. Ostale informacije
Ovaj Poziv objavljen je u na mrežnim stranicama Grada (https://www.cres.hr/). Dodatne informacije o Pozivu mogu se dobiti postavljanjem upita putem elektroničke pošte na adresu marko.ferlora@cres.hr
Gradonačelnik:
Marin Gregorović, mag.polit.
KLASA: 402-01/23-01/16
URBROJ: 2170-4-02-23-2
Cres, 28. kolovoza 2023. godine
