Javni poziv za dodjelu jednokratne novčane pomoći roditeljima (skrbnicima) djece s poteškoćama u razvoju

-

Na temelju odredbe članka 48. stavak 1. točka 5. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 47. Statuta Grada Cresa („Službene novine Primorsko-goranske županije“ br. 29/09, 14/13, 5/18, 25/18, 22/20, 8/21 i Službene novine Grada Cresa br. 3/22) te Zaključka (KLASA: 402-01/24-01/18; URBROJ: 2170-4-02-24-1) od 29. travnja 2024. godine, Gradonačelnik raspisuje:

JAVNI POZIV ZA DODJELU
JEDNOKRATNE NOVČANE POMOĆI RODITELJIMA (SKRBNICIMA)
DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

 

I. PREDMET, CILJ I SVRHA JAVNOG POZIVA
Predmet ovog javnog poziva je dodjela jednokratnih novčanih pomoći roditeljima (skrbnicima) djece s teškoćama u razvoju. Jednokratna novčana pomoć odobrava se roditelju (skrbniku) djeteta s teškoćama u razvoju radi zadovoljavanja osnovnih životnih potreba i podrške pojedincu i obitelji u svrhu unaprjeđenja kvalitete života sufinanciranjem dodatnih troškova i terapije djeci s posebnim potrebama.
II. KORISNICI I KRITERIJ DODJELE POMOĆI
Pravo na pomoć iz članka 1. imaju djeca s teškoćama u razvoju do 21. godine života koja imaju prebivalište na području Grada Cresa.
Djecom s teškoćama smatraju se:
• djeca s oštećenjem vida
• djeca s oštećenjem sluha
• djeca s poremećajima govorno-glasovne komunikacije
• djeca s promjenama u osobnosti uvjetovanim organskim čimbenicima ili psihozom
• djeca s poremećajima u ponašanju
• djeca s motoričkim oštećenjima
• djeca sniženih intelektualnih sposobnosti
• djeca s autizmom
• djeca s višestrukim teškoćama
• djeca sa zdravstvenim teškoćama i neurološkim oštećenjima (dijabetes, celijakija, epilepsija i slično).

Pomoć se dodjeljuje u iznosu od 250,00 eura po djetetu.
III. POSTUPAK PODNOŠENJA PRIJAVE I NAČIN DODJELE
Za ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć potrebno je uz zahtjev (Obrazac 1) priložiti:
1. presliku potvrde o prebivalištu ili osobne iskaznice djeteta,
2. presliku rješenja o skrbništvu (samo za skrbnika),
3. presliku liječničke potvrde o vrsti teškoće u razvoju/nalaz Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom/rješenje Centra za socijalnu skrb/rješenje o primjerenom obliku školovanja
4. medicinska ili druga odgovarajuća dokumentacija kojom se dokazuju troškovi liječenja/terapije nastali u tekućoj godini

Prijava za dodjelu potpore s potrebnom dokumentacijom podnosi se u pisanom obliku ili elektroničkim putem Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Cresa na adresu:
GRAD CRES
Jedinstveni upravni odjel
Creskog statuta 15
51557 Cres
ili
e-mail: marko.ferlora@cres.hr

Prilikom pregleda zahtjeva Jedinstveni upravni odjel može uputiti podnositelju zahtjev za dopunu. Podnositelj je dužan dopuniti zahtjev u roku od 8 (osam) dana od dana primitka zahtjeva za dopunu. U slučaju potrebe Jedinstveni upravni odjel može zatražiti od podnositelja prijave dostavu dodatne dokumentacije i tražiti dodatna pojašnjenja.
Isplata pomoći izvršit će se na IBAN podnositelja u roku 8 dana od donošenja odluke o dodjeli.
Javni poziv otvoren je do utroška sredstava planiranih u proračunu Grada Cresa za 2024. godinu, a najkasnije do 6. prosinca tekuće godine.
Potpore se dodjeljuju po redoslijedu zaprimanja prijava.
IV. OSTALE INFORMACIJE
Sve potrebne informacije kao i obrasci u svezi ovog Javnog poziva mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Cresa ili na e-mail: marko.ferlora@cres.hr

Gradonačelnik:
Marin Gregorović, mag.polit.

 

Comments are disabled.

Skip to content