-
Ustroj grada
- Gradonačelnik
-
Gradsko vijeće
- 28. sjednica 12. rujna 2024.
- 27. sjednica 12. lipnja 2024.
- 26. sjednica 30. travnja 2024.
- 25. sjednica 21. ožujka 2024.
- 24. sjednica 29. veljače 2024.
- 23. sjednica 31. siječnja 2024.
- 22. sjednica 26. prosinca 2023.
- 21.sjednica 13. prosinca 2023.
- 20. sjednica 30. studenog 2023.
- 19. sjednica 30. listopada 2023.
- 18. sjednica 21. rujna 2023.
- 17. sjednica 11. srpnja 2023.
- 16. sjednica 7. srpnja 2023.
- 15. sjednica 26. travnja 2023.
- 14. sjednica 27. siječnja 2023.
- 13. sjednica 15. prosinca 2022.
- 12. sjednica 21. studenog 2022.
- 11. sjednica 29. rujna 2022.
- 10. sjednica 21. srpnja 2022.
- 9. sjednica 23. svibnja 2022.
- 8. sjednica 11. travnja 2022.
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća - 30. ožujka 2022
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća – 14. ožujka 2022.
- 7. sjednica 31. siječnja 2022.
- 6. sjednica 13. prosinca 2021.
- 5. sjednica 1. prosinca 2021.
- 4. sjednica 28. listopada 2021.
- 3. sjednica 19. kolovoza 2021.
- 2. konstituirajuća sjednica 9. srpnja 2021.
- Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 17.6.2021.
- Radna tijela Gradskog vijeća
- Zapisnici
-
Zapisnici starijih sjednica - mandat 2017. - 2021.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
-
33. sjednica 28. siječnja 2021.
-
32. sjednica 18. prosinca 2020.
-
31. sjednica 10. prosinca 2020.
-
30. sjednica 27. listopada 2020.
-
29. sjednica 17. rujna 2020.
-
28. sjednica 17. lipnja 2020.
-
27. sjednica 30. ožujka 2020.
-
26. sjednica 23. siječnja 2020.
-
25. sjednica 12. prosinca 2019.
-
24. sjednica 5.studenog 2019.
-
23. sjednica 23. rujna 2019.
-
22. sjednica 27. lipnja 2019.
-
21. sjednica 23.svibnja 2019.
-
20. sjednica 8. svibnja 2019.
-
19. sjednica 11. veljače 2019.
-
18. sjednica 24. siječnja 2019.
-
17. sjednica 17. prosinca 2018.
-
16. sjednica 28. studenog 2018.
-
15. sjednica 22. listopada 2018.
-
14. sjednica 21. rujna 2018.
-
13. sjednica 3. kolovoza 2018.
-
12. sjednica 6. lipnja 2018.
-
11. sjednica 17. svibnja 2018.
-
10. sjednica 17. travnja 2018.
-
9. sjednica 20. veljače 2018.
-
8. sjednica 30. siječnja 2018.
-
7. sjednica 12. prosinca 2017.
-
6. sjednica 29. studenog 2017.
-
5. sjednica 27. listopada 2017.
-
4. sjednica 12. listopada 2017.
-
3. konstituirajuća sjednica 03.08.2017.
-
2. konstituirajuća sjednica 20.07.2017.
-
Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 28.06.2017.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
- Zapisnici starijih sjednica
- Gradska uprava
- Mjesna samouprava
-
-
Sazvana 5. sjednica Gradskog vijeća
27.10.2017.Predsjednica Gradskog vijeća Maja Sepčić sazvala je 5. sjednicu Gradskog vijeća Grada Cresa za dan 27. listopada (petak) 2017. godine, s početkom u 19.00 sati u vijećnici Grada Cresa
Za sjednicu je predložila sljedeći DNEVNI RED:
Usvajanje zapisnika sa 4. sjednice Gradskog vijeća.
1. Aktualni sat.
2. Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o načinu rada radnih tijela Gradskog vijeća Grada Cresa.
3. Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa. (Odluka)
4. Prijedlog odluke o osnivanju Odbora za promet. (Odluka)
5. Prijedlog odluke o osnivanju Odbora za određivanje naziva ulica i trgova. (Odluka)
6. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Odbora za urbanizam i prostorno uređenje. (Rješenje)
7. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Odbora za gospodarstvo. (Rješenje)
8. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Odbora za poljoprivredu. (Rješenje)
9. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Savjeta za zaštitu potrošača. (Rješenje)
10. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Gradskog povjerenstva za ravnopravnost spolova. (Rješenje)
11. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Socijalnog vijeća Grada Cresa. (Rješenje)
12. Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Socijalnog vijeća Grada Cresa. (Odluka)
13. Prijedlog zaključka o suglasnosti na Pismo inicijative društva Cresanka d.d. za dodjelu koncesije na pomorskom dobru. (Zaključak, Prilog1, Prilog2)ZAPISNIK
Sastavljen na 5. sjednici Gradskog vijeća Grada Cresa održanoj dana 27. listopada 2017. godine u Gradskoj vijećnici Grada Cresa, s početkom u 19.15 sati.
Na sjednici je prisutno 12 vijećnika i to: Maja Sepčić, predsjednica Gradskog vijeća i vijećnici Jadranka Blatt, Marčelo Damijanjević, Oliver Filipas, Natalija Marelić Tumaliuan, Dragan Medarić, Samir Mujagić, Fiorenco Pinezić, Patris Salković, Lino Sinčić, Sanja Tomić i Stjepan Vodenac. Opravdano odsutan: Josip Pope.
Na sjednici su još prisutni: Kristijan Jurjako, gradonačelnik Grada Cresa; Marin Gregorović, zamjenik gradonačelnika; Nada Kremenić, pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje; Walter Salković, Bojan Purić i Patricija Purić, pročelnica Ureda Grada, koja vodi ovaj zapisnik.
Maja Sepčić otvorila je sjednicu i pročitala predloženi dnevni red. Predložila je da se sa dnevnog reda skine 2. točka “Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o načinu rada radnih tijela Gradskog vijeća Grada Cresa” te da se kao 2. točka uvrsti “Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojima se vrši naplata na području Grada Cresa”. Isto tako je predložila da se skine 9. točka “Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Savjeta za zaštitu potrošača”, a gradonačelnik je kao predlagač svojim dopisom povukao sa dnevnog reda 13. točku “Prijedlog zaključka o suglasnosti na Pismo inicijative društva Cresanka d.d. za dodjelu koncesije na pomorskom dobru”.
Marčelo Damijanjević zatražio je od Gradonačelnika obrazloženje zašto je 13. točka povučena s dnevnog reda.
Kristijan Jurjako odgovorio je da je ta točka povučena jer je Grad Cres još 2015. dao načelnu suglasnost društvu Cresanka za koncesiju, ali je u međuvremenu prijedlog izmijenjen. U Primorsko-goranskoj županiji postupak je u tijeku pa kad bude utvrđen konačan prijedlog opet će se zatražiti mišljenje Gradskog vijeća, te će to doći na dnevni red.
Oliver Filipas predložio je da se umjesto 13. točke uvrsti točka pod nazivom “Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o osnivanju Odbora za urbanizam i prostorno uređenje”.
Patricija Purić pročitala je predloženu izmjenu Odluke o osnivanju Odbora za urbanizam i prostorno uređenje. Naglasila je da se radi o odluci koja nije u skladu s zakonom i koja je na dan održavanja sjednice upućena u proceduru, te formalno nije ispravna. Njezino je mišljenje da se o uvrštenju takve odluke u dnevni red ne može odlučivati.
Oliver Filipas odbacio je sve primjedbe i zatražio da se o njegovom prijedlogu za uvrštenje u dnevni red ipak glasa, te da se vijećnici izjasne o njegovom prijedlogu.
U raspravi su sudjelovali Marčelo Damijanjević, Dragan Medarić, Oliver Filipas, Stjepan Vodenac, Maja Sepčić, Patricija Purić i Patris Salković.
Na kraju rasprave Oliver Filipas odustao je od prijedloga za izmjenu Odluke o osnivanju Odbora za urbanizam i prostorno uređenje.
Jednoglasno je usvojen sljedeći
Dnevni red:
1. Aktualni sat.
2. Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojima se vrši naplata na području Grada Cresa.
3. Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa.
4. Prijedlog odluke o osnivanju Odbora za promet.
5. Prijedlog odluke o osnivanju Odbora za određivanje naziva ulica i trgova.
6. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Odbora za urbanizam i prostorno uređenje.
7. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Odbora za gospodarstvo.
8. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Odbora za poljoprivredu.
9. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Gradskog povjerenstva za ravnopravnost spolova.
10. Prijedlog rješenja o imenovanju predsjednika i članova Socijalnog vijeća Grada Cresa.
11. Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Socijalnog vijeća Grada Cresa.
Jednoglasno je usvojen zapisnik sa 4. sjednice Gradskog vijeća koja je održana 12. listopada 2017. godine.
Ad. 1. Aktualni sat
Marčelo Damijanjević postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Pitanje je vezano za Udrugu umirovljenika. Toj udruzi potreban je novi prostor više prilagođen starijoj populaciji koji bi se nalazio u prizemlju. Da li se nešto poduzima po tom pitanju?
2. Nerazvrstane ceste na području Gerbina su u vrlo lošem stanju. Na nekim mjestima su propale od nevremena. Da li se misli popravljati te ceste, koje konkretno i u kojem iznosu?
Oliver Filipas postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Korisnici prostora ispod Gradske lože upozorili su da za kišnog vremena krov lože prokišnjava. Upitao je da li se planira popravak tog krova?
2. Kopija lava nalazi se već više vremena u prostoru Talijanske zajednice. Upitao je da li se kip lava može vratiti na gradski sat, odnosno na mjesto koje je u prošlosti zauzimao?
3. Oglasne ploče na kojima se nalazi plan naselja Cres u lošem su stanju ili ih nema. Predložio je da se te oglasne ploče s planovima obnove ili vrate, kao i oglasna ploča na bivšoj ribarnici.
Lino Sinčić postavio je sljedeće vijećničko pitanje:
Vijećnici su dobili esej od Tomislava Salkovića vezano za njegov problem koji ima u postupku rješavanja imovinsko-pravnih odnosa za svoju nekretninu. Kako se radi o mladom poduzetniku upitao je da li postoji mogućnost da u što skorije vrijeme počne graditi.
Fiorenco Pinezić postavio je sljedeće vijećničko pitanje:
Zašto se sjednice Gradskog vijeća sazivaju u večernjim satima i to kao danas u 19.00 sati. Prijašnje sjednice Vijeća nisu nikad bile u petak a ni tako kasno, osobito u zimskim mjesecima. U Primorsko-goranskoj županiji svi imaju sjednice u jutarnjim ili ranim prijepodnevnim satima. Zatražio je od predsjednice da se ubuduće vodi računa o tome.
Patris Salković postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Kada se misli popraviti rešetka na cesti u ulici Jadranska obala, kod crkvice. Ako se nešto bitno ne napravi uskoro će biti oštećenih vozila.
2. Javni WC na Lungomaru sv. Mikule više ne radi. Još ima dosta šetača i turista i smatra da bi trebao biti stalno otvoren. Zašto se ne popravi javni WC na tržnici a trebalo bi razmisliti o rješavanju sanitarnih uvjeta na autobusnoj stanici.
Dragan Medarić postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Predložio je da se poziv i materijali za sjednicu Gradskog vijeća dostavljaju i ostalim dužnosnicima iz Cresa koji obavljaju različite političke funkcije u Primorsko-goranskoj županiji ili u ministarstvima.
2. Radovi na Palači Moise napreduju i pretpostavlja se da će sljedeće godine biti i dovršeni kada će se izdati uporabna dozvola. Poznato mu je da je za izdavanje te dozvole uvjet sanacija odnosno rekonstrukcija infrastrukture Ribarske ulice. Kada će započeti radovi na tome? Ako se to ne napravi da li će se za Palaču Moise dobiti uporabna dozvola?
Stjepan Vodenac postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Kada će i koje tijelo početi raditi na Strategiji razvoja Cresa? Imamo plan razvoja do 2020. a već je 2018. a taj plan i nije onakakv kakav bi trebao biti.
2. Ima li Grad Cres namjeru osnovati poduzetnički inkubator odnosno uspostaviti ured koji bi bio posrednik između mladih poduzetnika i firmi i državih odnosno županijskih tijela kako bi se omogućilo lakše snalaženje u moru propisa koje mladi poduzetnici moraju pratiti?
Natalija Marelić Tumaliuan postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Velike tenzije u Cresu bile su zbog prestanka rada veterinarske ambulante u Cresu. Da li se uspijelo uspostaviti dijalog s Veterinarskom stanicom u Rijeci kako bi se opet uspostavio rad veterinarske ambulante u Cresu? Što se po tom pitanju poduzima jer svi vlasnici kućnih ljubimaca nemaju auto da idu u Lošinj kod veterinara.
2. Pokazalo se da građene često muče neke odredbe i upute Konzervatorskog odjela u Rijeci. Te mjere koje oni propisuju su dosta rigorozne. Da li Grad može utjecati na donošenje odluka Konzervatorskog odjela odnosno da li se Grad pita za mišljenje kod donošenja tih odluka kako bi se smanjile te rigorozne mjere?
3. Grad je u postupku ishođenja BFC cetrifikata. Interesira je odnos Grada prema lokalnim poduzetnicima i onima koji to tek namjeravaju postati, što se u protekla dva mandata poduzelo kako bi se lokalnim poduzetnicima olakšalo poslovanje i da li postoji plan za ovaj mandat?
Maja Sepčić postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Pišu se natječaji za prodaju zemljišta koja još nemaju namjenu u prostornom planu. Dokument 4. izmjene i dopune UPU naselja Cres nitko nije vidio i kao odgovor od Grada je dobiveno da isti ne postoji kao dokument, a zna se da je javna rasprava bila u 11. mjesecu prošle godine, te da su mnogi građani dali primjedbe koje nisu prihvaćene. Zašto 4. izmjene UPU Cres nisu objavljene na web stranici Grada pod “planovi u izradi” i kada će te izmjene doći na dnevni red sjednice Gradskog vijeća.
2. S obzirom da Grad nema registar imovine, da li postoji 15 do 20 parcela u vlasništvu Grada koje su spremne za prodaju kako bi Gradsko vijeće moglo donijeti odluku o tome što će od tih nekretnina ići u komercijalnu prodaju a što bi se moglo namjeniti za prodaju pod povoljnijim uvjetima za mlade obitelji, nešto kao POS.
3. Da li je moguće da u zadnjih 4 do 5 godina, od kada postoji bagatelna nabava, ni jedan poziv nije objavljen na web stranici Grada niti u oglasniku javne nabave. Iako je to posve legalno jer to omogućava i zakon i pravilnik, teško se odhrvati utisku da se na taj način nekome pogoduje. Pogotovo stoga što je po novom pravilniku kojega je donio Gradonačelnik, dovoljna jedna ponuda što samo potvrđuje takve sumnje. Veliku većinu poslova dobivaju tvrtke koje nisu s otoka. Kada će bagatelna nabava biti ono što bi po zakonu trebala biti poštujući načela tržnog natjecanja, transparentnosti i ostalih načela utvrđenih javnom nabavom? Kada će se pojaviti oglas na koji će se moći javiti bilo koja tvrtka?
4. Već barem 10-tak godina u prostornom planu nacrtana su područja na kojima je moguća gradnja novih hotela i kampova. Niti jedan od tih projekata nije ni na početku. Zašto se ni jedno od tih područja nije pokrenulo, da li zbog nerješenih terena, nedonesenih planova ili iz drugih razloga?
5. Nijedan ili rijetko koji oglas za posao se objavljuje za nova ili upražnjena radna mjesta u Gradu ili u tvrtkama u kojima je Grad vlasnik odnosno suvlasnik. Većinu poslova dobivaju ljudi izvan Cresa i nema s tim problema samo ako su pobijedili pošteno, a ne zbog toga da natječaj odnosno oglas nije objavljen ili ako im se pogodovalo u samim uvjetima natječaja. Kada će Grad i s njim povezane tvrtke početi javno objavljivati natječaje za radna mjesta i tako usporiti odlazak mladih s otoka?
Sanja Tomić postavila je sljedeće vijećničko pitanje:
Pitanje je vezano za davanje povoljnih mogućnosti gradnje. Već pred 8 godina je postavila to pitanje ali se od onda ništa nije pokrenulo. Tada je dobila odgovor od gradonačelnika odnosno stručnih službi da po Prostornom planu i UPU Cres nije uveden takav način gradnje te da nije moguće miješati klasičnu gradnju i montažnu gradnju. Da li postoji mogućnost da se odredi zona postavljanja montažnih kuća kao povoljnih načina gradnje?
Kristijan Jurjako dao je sljedeće odgovore:
Pitanja Patrisa Salkovića:
- Sredstva za održavanje javnog WC-a na Lungomaru nisu predviđena u Proračunu za 2017. godinu ali ako se svi slože i osiguraju se sredstva, slaže se da taj sanitarni čvor radi cijelu godinu. Za stavljanje u pogon sanitarnog čvora na tržnici koji ne radi već dugi niz godina, dati će se nalog stručnim službama da se izvidi što treba napraviti, te da se što prije stavi u funkciju. Za autobusni kolodvor radi se na tome da se na tom prostoru osiguraju sanitarni uvjeti.
- Vjeruje da su stručne službe već detektirale problem kod rešetke na cesti u ulici Jadranska obala, te da će popravak biti ubrzo izvršen.
Pitanja Stjepana Vodenca:
- Što se tiče poduzetničkog inkubatora, slaže se da bi bilo dobro da se istraži interes i da se takav jedan inkubator napravi u našoj poslovnoj zoni. Za sada Grad Cres ima Odsjek za poduzetništvo s jednim djelatnikom koji pruža svu pomoć mladim poduzetnicima i otvoren je za sva pitanja. Inače bi OTRA trebala preuzeti ulogu pružanja pomoći poduzetnicima i u postupku je osiguranje prostora za rad tog društva.
- Grad Cres ima donesenu Strategiju razvoja do 2020. godine, a da bi se počeo rad na novoj strategiji potrebna je odluka Gradskog vijeća. Nada se da će se u skoroj budućnosti početi raditi na tome.
Pitanja Olivera Filipasa:
1. Krov gradske lože će se popraviti i na tome se već radi, odnosno pripreme teku.
2. Oglasne ploče će se popraviti i postaviti tamo gdje treba.
3. Što se tiče postavljanja lava na gradski sat nije mu poznato da li je to samo ingerencija Grada Cresa ili o tome netko drugi mora dati mišljenje. Na ovo pitanje odgovoriti će pismeno.
Pitanja Marčela Damijanjevića:
1. Što se tiče saniranja cesta na predjelu Gerbin, upravo su u tijeku razgovori s predstavnicima vijeća mjesnih odbora pa će se u suradnji s njima točno odrediti gdje su najveći problemi kako bi se to uskoro moglo sanirati.
2. Na osiguranju prikladnog prostora za Udrugu umirovljenika, Grad Cres stalno radi i to se radi u suradnji s Udrugom umirovljenika.
Pitanja Maje Sepčić:
1. Izmjene UPU Cres trenutno su u fazi da se ponavlja javna rasprava ali mišljenja je da bi prije toga Odbor za urbanizam trebao održati sjednicu i zajedno s predstavnicima izrađivača plana utvrditi konačan prijedlog za javnu raspravu, kako bi se usuglasili svi stavovi i da takav prijedlog ide na javnu raspravu.
2. Postoje nekretnine koje su u vlasništvu Grada i spremne su za prodaju. Ne zna točno koliko ih je ali što se tiče prodaje zemljišta pod povoljnijim uvjetima za mlade obitelji, takav jedan program bi trebalo dobro razraditi i svakako bi se na neki način trebalo osigurati jer kao i kod POS-ovih stanova, takvo bi se zemljište jednom kad ga kupe pod povoljnijim uvjetima, već sutradan moglo prodati po puno skupljoj cijeni. Smatra da se na neki način to može spriječiti, ako se već ide u takav program.
3. Zašto se kod bagatelne nabave koja se provodi u Gardu Cresu sumnja u kriminal kada se postavljaju takva pitanja. Svi se poslovi kod javne nabave obavljaju sukladno zakonu i ostalim propisima u skladu s načelima koja su proklamirana propisima o javnoj nabavi.
4. Ne slaže se s tvrdnjom predsjednice Gradskog vijeća da se baš ništa nije pokrenulo u razvoju turističkih zona. Pokrenut je UPU zone T3 u Valunu. Dio zone T3 od Kovačina prema Gavzi stavljen je funkciju. Pitanje zašto se na ostalim područjima nešto ne dešava je pitanje za investitore. To bi trebalo razmatrati kada se idući put bude mijenjao prostorni plan PGŽ jer su tim planom definirane turističke zone.
5. Oglasi i natječaji za radna mjesta koje raspisuje Grad Cres uvijek se objavljuju u sredstvima javnog priopćavanja, na oglasnoj ploči i na web stranici Grada. Nikad se nije desila situacija da neki oglas nije objavljen negdje gdje je to svima dostupno.
Pitanje Sanje Tomić:
Gradnja montažnih objekata je samo način gradnje. Ne vidi razloga zašto se na području Grada ne bi gradili objekti građeni na montažni način kao što je napr. napravljen trgovački centar. Ne zna da li se to smije ili ne, ali ako naša dokumentacija to zabranjuje onda bi to trebalo mijenjati.
Pitanje Lina Sinčića:
Što se tiče pisma koje je Tomislav Salković uputio vijećnicima, u tijeku je izvlaštenje i vjeruje da će Ured državne uprave vrlo brzo donijeti rješenje kako bi se definrala cijena. U Proračunu su osigurana sredstva za gradnju te ceste. Proces izvlaštenja se oduljio ali to nije samo na Gradu već je prvenstveno na Uredu državne uprave. Marin Gregorović dopunio je odgovor informacijom da je rješenje napisano i uskoro će biti dostavljeno strankama.
Pitanja Natalije Marelić Tumaliuan:
1. Grad Cres je u proteklim godinama poduzimao određene mjere prema poduzetnicima ali na to pitanje će se pismeno odgovoriti.
2. Grad ne može sudjelovati u donošenju odluka Konzervatorskog odjela u Rijeci ali se stalno inzistira da osobito fasade ne budu samo bijele i sive, već da se zadrži živost boja koju je uveo Mate Solis.
Pitanje Dragana Medarića:
Što se tiče Palače Moise plan je da u 3. mjesecu 2018. budu gotovi svi građevinski radovi. Do tada Grad Cres i Vodoopskrba i odvodnja moraju urediti parter Ribarske ulice te zajedno s HEP-om i HT-om osigurati priključke. Planirano je da se s radovima počne u siječnju. Da bi se to pokrenulo potrebno je ta sredstva unijeti u rebalans kako bi se mogao provesti postupak i potpisati ugovor. Javnu nabavu provesti će objedinjeno Vodoopskrba i odvodnja.
Maja Sepčić odgovorila je na pitanje vijećnika Pinezića navodeći da će prilikom određivanja sata održavanja sljedećih sjednica voditi računa i o prijedlogu vijećnika Pinezića, a uzimajući u obzir i radno vrijeme drugih vijećnika.
Marin Gregorović odgovorio je na pitanje vijećnice Marelić Tumaliuan navodeći da su razgovori oko veterinarske ambulante počeli još u 6. mjesecu kada je bio dogovoren sastanak nakon sezone. Međutim nakon isteka 8. mjeseca, veterinarska ambulanta je stavila obavijest da više ne radi. Opet se pokušalo razgovarati s nadležnima koji su rekli da će se javiti radi sastanka ali do danas još nema povratne informacije.
Ad. 2.
Patris Salković obrazložio je Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojima se vrši naplata na području Grada Cresa.
Maja Sepčić upitala je zašto se za prekoračenje naplaćuje 25,00 kn za pola sata, a prije je bilo 20,00 kuna.
Kristijan Jurjako pojasnio je da je to stavljeno da se destimulira vlasnike vozila da budu što manje vremena na platou.
Oliver Filipas je predložio da se dodaju i poduzetnici koji obavljaju građevinske radove u staroj gradskoj jezgri te da se produži vrijeme zadržavanja za njih.
Stjepan Vodenac upozorio je da se vlasnici vozila se mogu na platou zadržati pola sata a zatim izaći i ponovno ući. Koliko puta se tijekom dana može ući na plato? Predložio je da Komunalne usluge vode o tome računa, te da se to pokuša riješiti na način kako to rješavaju drugi gradovi.
Marčelo Damijanjević pohvalio je donošenje ove odluke, te je predložio da se spisak ulica proširi na sve ulice u staroj gradskoj jezgri.
Prijedlog Marčela Damijanjevića je prihvaćen.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o izmjeni Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojima se vrši naplata na području Grada Cresa. Odluka o izmjeni Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojima se vrši naplata na području Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama” Primorsko-goranske županije.
Ad. 3.
Sanja Tomić obrazložila je Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa.
Lino Sinčić predložio je da se u Gradu uvede Prometno redarstvo. Smatra da se to kroz Komunalne usluge može riješiti. Isto tako, u Odluci, u čl. 26. riječ “povjerenstvo” treba zamjeniti riječju odbor.
U raspravi su još sudjelovali Oliver Filipas i Kristijan Jurjako.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o izmjeni Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa. Odluka o izmjeni Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama” Primorsko-goranske županije.
Ad. 4.
Sanja Tomić obrazložila je Prijedlog odluke o osnivanju Odbora za promet.
Bez rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o osnivanju Odbora za promet. Odluka o osnivanju Odbora za promet objaviti će se u “Službenim novinama” Primorsko-goranske županije.
Ad. 5.
Maja Sepčić obrazložila je Prijedlog odluke o osnivanju Odbora za određivanje naziva ulica i trgova.
Bez rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o osnivanju Odbora za određivanje naziva ulica i trgova. Odluka o osnivanju Odbora za određivanje naziva ulica i trgova objaviti će se u “Službenim novinama” Primorsko-goranske županije.
Ad. 6. do Ad. 10.
Maja Sepčić je predložila je da se rasprava o točkama od 6. do 10. vodi objedinjeno s obzirom da se radi o rješenjima kojima se imenuju članovi radnih tijela.
Sanja Tomić, predsjednica Odbora za izbor i imenovanja, pročitala je prijedloge za imenovanja predsjednika i članova pojednih radnih tijela.
U raspravi su sudjelovali Oliver Filipas, Sanja Tomić, Maja Sepčić i Marin Gregorović.
Nakon zaključene rasprave prišlo se glasovanju po pojedinim prijedlozima rješenja o imenovanju.
Ad. 6.
Jednoglasno je doneseno sljedeće
Rješenje:
U Odbor za urbanizam i prostorno uređenje imenuju se: Marčelo Damijanjević, predsjednik; Stjepan Vodenac, član; Roby Orlić, član; Franjo Stolnik, član; Oliver Filipas, član; Tanja Kremenić, članica; Mauricijo Pinezić, član; Stevo Filinić, član; Tonči Zubović, član; Damir Kučica, član; Bojana Vuksanović, članica; Jadranka Blatt, članica; Željko Mokorić, član. Odbor za urbanizam i prostorno uređenje obavlja poslove u skladu s Odlukom o osnivanju Odbora za urbanizam i prostorno uređenje. Ovo Rješenje objaviti će se u „Službenim novinama“ Primorsko- goranske županije.
Ad. 7.
Sa 11 glasova “za” i 1 glasom “protiv” doneseno je sljedeće
Rješenje:
U Odbor za gospodarstvo imenuju se: Robert Nekić, predsjednik; Konrad Damijanjević, član; Željko Žic, član; Samir Mujagić, član; Andrej Filipović, član. Odbor za gospodarstvo obavlja poslove u skladu s Odlukom o osnivanju Odbora za gospodarstvo. Ovo Rješenje objaviti će se u „Službenim novinama“ Primorsko- goranske županije.
Ad. 8.
Jednoglasno je doneseno sljedeće
Rješenje:
U Odbor za poljoprivredu imenuju se: Mladen Dragoslavić, predsjednik; Franjo Jurasić, član; Marina Kremenić, članica; Mateo Ferarić, član; Dean Velčić, član; Franko Fučić, član; Franjo Stolnik, član. Odbor za poljoprivredu obavlja poslove u skladu s Odlukom o osnivanju Odbora za poljoprivredu. Ovo Rješenje objaviti će se u „Službenim novinama“ Primorsko- goranske županije.
Ad. 9.
Jednoglasno je doneseno sljedeće
Rješenje:
U Gradsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova imenuju se: Lara Bressan, predsjednica; Mirjana Vucić, članica; Kristina Orlić, članica. Gradsko povjerenstvo za ravnopravnost spolova obavlja poslove u skladu s Zakonom o ravnopravnosti spolova i Odlukom o osnivanju Gradskog povjerenstva za ravnopravnost spolova. Ovo Rješenje objaviti će se u „Službenim novinama“ Primorsko- goranske županije.
Ad. 10.
Jednoglasno je doneseno sljedeće
Rješenje:
U Socijalno vijeće imenuju se: Natalija Marelić Tumaliuan, predsjednica; Gaetano Negovetić, član; Jadranka Vodenac, članica; Franjo Ilijić, član; Besim Asani, član; Rajna Kurajić, članica; Branka Sepčić, članica. Socijalno vijeće obavlja poslove u skladu s Odlukom o osnivanju Socijalnog vijeća Grada Cresa i Odlukom o vrstama socijalne skrbi iz Proračuna Grada Cresa i o uvjetima i načinu njihova ostvarivanja („Službene novine“ br. 5/01,5/03, 38/09 i 26/13). Ovo Rješenje objaviti će se u „Službenim novinama“ Primorsko- goranske županije.
Ad. 11.
Maja Sepčić obrazložila je Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Socijalnog vijeća Grada Cresa.
U raspravi su sudjelovali Marčelo Damijanjević i Sanja Tomić.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Socijalnog vijeća Grada Cresa. Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Socijalnog vijeća Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama” Primorsko-goranske županije.
U 21.35 sati predsjednica Maja Sepčić zaključila je 5. sjednicu Gradskog vijeća.
Dovršeno u 21.35 satiKlasa: 021-01/17-01/
Ur. broj: 2213/02-01-17-
Zapisnik sastavila
Patricija PurićPredsjednica
Maja Sepčić
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi