-
Službene informacije
-
Zakup
-
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda
16.04.2021.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa:372-01/21-1/1, Urbr:2213/02-02-02-21-4 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponudaPročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda
28.01.2021.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa:372-01/21-1/1, Urbr:2213/02-02-02-20-1 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponudaPročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
29.10.2020.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa:372-01/20-1/11, Urbr:2213/02-02-02-20-2 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora.Pročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda
17.11.2019.Na temelju točke 5 članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnik Grada Cresa , Klasa:372-01/19-01/26, Urbr:2213/02-02-02-19-2 od 12. studenog 2019. godine objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda.Pročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
05.06.2019.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) ) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa:372-01/19-1/25, Urbr:2213/02-02-02-19-1 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda.Pročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
10.03.2019.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) gradonačelnik Grada Cresa donosi Odluku o raspisivanju natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda.Pročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
20.02.2019.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa:372-01/19-1/12, Urbr:2213/02-02-02-19- 1 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda.Pročitaj više -
Natječaj o davanju u zakup poslovnog prostora
19.11.2018.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa: 372-01/18-1/24, Urbr: 2213/02-02-02-18- 1 objavljuje se Natječaj o davanju u zakup poslovnog prostora.Pročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Natječaj o davanju u zakup poslovnog prostora
23.01.2019.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke gradonačelnika Grada Cresa, KLASA: 372-01/19-1/2 URBROJ: 2213/02-02-19-1, objavljuje se
Natječaj
o davanju u zakup poslovnog prostora
prikupljanjem pisanih ponuda
I. Daje se u zakup sljedeći poslovni prostor: Red.br.: 1; Adresa prostora: Šetalište 20.travnja 1; Namjena prostora: ugostiteljska djelatnost; Početna zakupnina kn/m2/mj: 27,00; Površina (m2): 188,40; Vrijeme zakupa: 5 godina; Jamčevina (kn): 5.086,80 kn.
II. Uvjeti natječaja:
1. Poslovni prostor daje se u zakup neuređen, u viđenom stanju.
2. Rok za podnošenje prijave za poslovni prostor je 15 dana od objave obavijesti o natječaju u dnevnom tisku. Prijave se dostavljaju na adresu: Grad Cres, CRESKOG STATUTA 15, sa napomenom “NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA - NE OTVARATI”., s naznakom podnositelja prijave.
3. Poslovni prostor može se razgledati svakog radnog dana od 8.00 do 12.00 sati za vrijeme trajanja natječaja.
4. Poslovni prostor daje se u zakup uz obvezu otkupa pokretnina namijenjenih obavljanju ugostiteljske djelatnosti koje se nalaze u prostoru i to u razdoblju od 5 godina od dana sklapnja ugovora o zakupu. Procjenom prometne vrijednosti opreme stalnog sudskog vještaka Darka Hanika, dipl.oec. utvrđena je vrijednost pokretnina u iznosu od 119.985,81 (s uklj. PDV-om) te je uvid u istu moguć u vrijeme određeno za razgledavanje poslovnog prostora.
5. Otvaranje ponuda biti će dana 11. veljače 2019. godine sa početkom u 13,00 sati, u službenim prostorijama Grada Cresa. Otvaranju ponuda mogu biti nazočni podnositelji prijava po zakonskom zastupniku pravne osobe ili osobno natjecatelji fizičke osobe, odnosno njihovi specijalni punomoćenici uz predočenje punomoći.
6. Natjecatelj je dužan dati izjavu da uzima poslovni prostor u zakup u viđenom stanju, da ga je dužan urediti i privesti ugovorenoj namjeni o vlastitom trošku te da se odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnove i poslovodstva bez naloga (bez obzira da li je u poslovni prostor ulagao sa ili bez suglasnosti zakupodavca) osim u slučajevima utvrđenim člankom 38. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora u vlasništvu Grada Cresa, kojim se uređuju kriteriji za naknadu uloženih sredstava u uređenje poslovnog prostora.
7. Natjecatelj je dužan dati izjavu kojom prihvaća opće uvjete zakupa propisane ovim natječajem, te da je upoznat sa stanjem prostora koji se daje u zakup.
8. Neće se razmatrati ponude natjecatelja fizičke osobe i pravne osobe koji ima dospjela, a nepodmirena dugovanja prema Gradu Cresu, kao niti ponuda natjecatelja pravne osobe čiji član uprave ima dospjela, a nepodmirena dugovanja prema Gradu Cresu.
9. Natjecatelj je dužan dostaviti potvrdu porezne uprave, ne stariju od dana raspisivanja natječaja, o stanju duga po osnovu javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi porezna uprava. Neće se razmatrati ponude onih natjecatelja koji po toj osnovi imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja.
10. Prvenstveno pravo na zakup poslovnoga prostora imaju osobe iz čl. 132. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17), ako udovolje uvjetima iz najpovoljnije ponude.
11. Natjecatelj koji dobije poslovni prostor u zakup mora prije sklapanja ugovora o zakupu dostaviti, kao osiguranje plaćanja novčane tražbine koja je predmet ugovora o zakupu, šest bjanko trasiranih i akceptiranih vlastitih mjenica sa klauzulom »bez protesta«, uz mjenično očitovanje, koje će se naplatiti u slučaju da zakupnik u tijeku ugovornog odnosa ne podmiri dospjelu zakupninu, zateznu kamatu i troškove s osnova korištenja poslovnoga prostora najmanje tri mjeseca uzastopno ili četiri mjeseca tijekom trajanja ugovornog odnosa, te dvije (2) bianko zadužnice pojedinačno na visini polugodišnje zakupnine.
12. Natjecatelj je dužan u prijavi za sudjelovanje u natječaju dostaviti:
- prijavu u kojoj mora biti navedeno ime i prezime sudionika, prebivalište i državljanstvo (za fizičke osobe), odnosno podatke o upisu u upisnik odgovarajućeg registra (za pravne osobe), te broj žiro računa ili tekućeg računa za povrat jamčevine (za fizičke i za pravne osobe),
- iznos ponuđene mjesečne zakupnine,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine (uplatnica ili virmanski nalog ovjeren od pošte, banke ili Zavoda za platni promet da je uplata izvršena). Jamčevina se uplaćuje na žiro račun Grada Cresa broj HR5924020061805200006 poziv na broj 68-7722-OIB, sa svrhom doznake “JAMČEVINA ZA NATJEČAJ”,
- izjava da poslovni prostor uzima u viđenom stanju (točka 6.)
- izjava da prihvaća opće uvjete zakupa i natječaja (točka 7.)
- uvjerenje /potvrdu da na dan podnošenja prijave nema dugovanja prema Gradu Cresu (točka 8.),
- uvjerenje/ potvrdu Porezne uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja (točka 9.),
- dokaz o statusu natjecatelja koji imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja temeljem čl. 132 Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji točka 10.)
13. Najpovoljnijim natjecateljem smatra se onaj natjecatelj koji je ponudio najvišu zakupninu.
14. Najpovoljniji natjecatelj dužan je u roku od 15 dana od okončanja postupka natječaja preuzeti poslovni prostor te sklopiti ugovor o zakupu poslovnog prostora i otkupu pokretnina iz točke 4. Natječaja. U protivnom smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora i nema pravo na povrat jamčevine.
15. Gradonačelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg natjecatelja i poništi natječaj bez obrazloženja.
16. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava na trošak zakupnika.Gradonačelnik
Kristijan Jurjako, struč.spec.oec
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi